Бутилки малцово уиски без идентичност

60% от покупките на уиски се определят от вида на опаковката

Ново проучване е показало, че около 60% от покупките на малцово уиски по света са направени като подаръци - и поради това купувачите са по-взискателни към опаковката на бутилката, отколкото към съдържанието й.

Изследването е проведено за дизайнерската агенция „Good” от Глазгоу и показало също, че тези 60% от купувачите не, само че не знаели какви са вкусовите характеристики на покупката, но и били отблъсквани и от "псевдо-келтските" им наименования, съобщава The Scotsman.

Те цитират един от управителите на „Good”, Крис Ламсден, който заявил:

"Преди продуктът да отиде при консуматора, го купува някой друг и ние не знаем много за тези хора. Огромно количество пари и усилия отива в усъвършенстване на вкуса на уискито и дизайна на бутилката, но се оказва, че те ​​са от второстепенно значение за повечето от хората, които реално купуват продукта.

Ние не казваме, че това са маловажни фактори, те със сигурност са такива за крайния потребител, но ако опаковката не е подходяща, тогава продуктът няма да стигне него."

Розмари Галахър от Шотландската Уиски Асоциация (SWA), обаче настоява, че вкусът винаги ще бъде определящ при продажбите на уиски, се казва още във вестника:

"Потребителят може да се насочи към опаковката на продукта, но вкусът ще го върне обратно към него"

4 Октомври 2012 / 17:53
автор: bgBarman.bg

Последно в Анализи

Щрихи от Уиски Фест 2014 — Част 1

Публикувано на 2014-11-11 13:24:39

Измина малко повече от седмица от края на Уиски Фест София 2014, но за много от нас, активно следящи трендовете в алкохолната индустрия, това събитие за пореден път, остави дълбоки следи и много положителни емоции. За мен, както и за много от посетителите, феста предостави невероятна възможност да опитаме нови продукти и да се запознаем с последните тенденции при тази изключително динамично развиваща се категория на високоалкохолните напитки.

В следващите редове ще намерите анализ и картина на пазара на уиски в България, както и моите лични впечатления и споделени емоции.

България не стои никак добре, по консумацията на алкохол, в сравнение с другите страни

Публикувано на 2014-05-16 11:44:03

Както се вижда на картата, направена от Световната здравна организация (СЗО), само руснаците и техните съседи пият повече, от нас. Консумацията на алкохол в България е между 10 и 12 литра на глава от населението (15 — годишна възраст и нагоре, в литри чист алкохол). Това по, груби изчисления, прави по една голяма ракия на ден, за всеки над 15 годишна възраст. Португалия, Гренада, и Андора също се класира в най-високата категория с повече от 12.5 литра.

До 2020 година, продажбите на ирландско уиски ще се удвоят

Публикувано на 2014-02-09 17:43:50

Продажбите на ирландско уиски се очаква да се удвои до 2020 г., благодарение на 11 — те нови дестилерии, които ще влеят продукция през следващите няколко години.

Каберне Совиньон е най-широко разпространения сорт в света

Публикувано на 2014-01-06 23:45:12

Каберне Совиньон (Cabernet Sauvignon) е най-широко засаждания сорт грозде, през последното десетилетие в света, сочи неотдавнашно проучване на Университета на Аделаида.

Текила ще продължи да поскъпва поне още пет години

Публикувано на 2013-11-19 19:35:12

Кризата за агаве, която през последните десетина години вдигна цената на текилата с приблизително 500%, вероятно ще продължи поне още пет години, е заявил пред Drinks International, Хесус Ернандес, майстор дестилатор на Olmeca.

Кои са най-продаваните марки алкохолни напитки в света за 2012 година?

Публикувано на 2013-05-20 12:47:24

Euromonitor International публикува ежегодната си класация The Millionaires’ Club, съставена въз основа на финансовите резултати на компаниите за 2012 година. Вижте кои марки са на върха на класацията.

Пет мита за уискито

Публикувано на 2013-04-23 13:41:39

Уискито е едно от най-обичаните отлежали питиета. Затова около него се реят много митове, които обикновено създават грешна представа у незапознатите с материята. Въпреки че може да научите всичко за уискито от нашата енциклопедия, зачекнахме няколко често дискутирани по масите теми.

Johnnie Walker вече не е № 1 уиски по продажби в света.

Публикувано на 2013-04-13 20:26:03

Johnnie Walker (Джони Уолкър) беше свалено от върха на категорията уиски, според ежегодната класация на Drinks International «The Millionaires’ Club 2013», след като марката на United Spirits, McDowell’s No.1 (Макдауъл No.1) продаде повече бутилки през 2012 г.

Къде се пие най-много шотландско уиски?

Публикувано на 2013-04-12 11:09:06

Scotch Whisky Association (SWA), публикува подробности за най големите световни пазари за износ на скоч, по обем и стойност.

Най-продаваните марки алкохолни напитки за 2012

Публикувано на 2013-03-20 10:25:19

Според анонса към ежегодната класация на Impact Databank за глобалните продажби на дребно на 100 — те марки спиртни напитки показва, че марката шотландско уиски Johnnie Walker и нейния собственик, Diageo, стоят далеч над конкуренцията.

Специалистите съветват да се инвестира във вина от Бургундия и Бордо

Публикувано на 2013-01-04 12:13:06

Финансови, инвестиционни и др. експерти, препоръчват купуването на вина от Бордо и Бургундия. Благодарение на способността им да се развиват и стават по-добри с годините, продуктите на известните френски региони имат дългосрочната перспектива да ви донесат печалба.

Рапърът Jay-Z изхарчи £ 250 000 в бар на Нова година

Публикувано на 2013-01-02 23:07:12

Американският рапър Jay-Z е съобщил, че платил сметка от £ 250 000 в бар, след купон с в навечерието на Нова година.

Глобалните продажби на премиум спиртни напитки, само напред и нагоре

Публикувано на 2012-11-13 13:34:08

Пазарният сегмент на премиум и премиум+ спиртни напитки (€ 15.00 +) ще бъде най-бързо развиващия се от всички през следващите пет години, според проучване на IWSR (International Wine & Spirit Research).

Идва края на промоциите

Публикувано на 2012-10-04 22:59:53

Алкохолната индустрия трябва да засили иновациите, да спре промоциите и да се приготви за още пет болезнени години, преди растежа да се засили, заключиха видни икономисти и водещи мениджъри на годишната конференция на WSTA.

Търсенето на луксозни спиртни напитки набира инерция

Публикувано на 2012-08-05 16:25:58

Глобалният ръст на потреблението на «премиум и нагоре»* спиртни напитки през 2011 г., изпреварва това на стандартните (непремиум сегмента), като по този начин поддържа силен растеж на обемите, наблюдавани през 2010 г. и бурно израстване по отношение на стойността.

50 — те най-стойностни марки алкохолни напитки в света за 2012 година

Публикувано на 2012-07-22 22:48:48

Кои търговски марки, в света на алкохолните напитки, имат честа и силата да попаднат в най-престижната класация на Brand Finance — най-голямата независима организация за оценка стойността на активите на компаниите?

Кои са най-продаваните марки алкохолни напитки в света?

Публикувано на 2012-06-25 22:41:16

Кои са най-продаваните категории спиртни напитки? Кои марки са на върха на класацията? Кой кого задминава? Има ли нови попълнения в «Клуба на милионерите» и кои са те? Какви са тенденциите за развитието на пазара в бранша? На тези както и на много други въпроси отговаря класацията на престижната организация Euromonitor International.

Очаква се цената на шампанското драстично да се увеличи

Публикувано на 2012-06-25 14:09:42

Според наблюдатели, производителите на шампанско постепенно възвръщат продажните си обеми до нива от преди кризата. Въпреки това е твърде рано да се похвалят с успехите си, тъй като в близко бъдеще цената на шампанско най-вероятно ще се изстреля нагоре и никой не знае как пазара, би реагирал на това.

От Енциклопедията…

Как стипчивите ябълки се превръщат във вълнуващо питие

Технология на производство на сайдер

бутилки сайдер квадрат
1374054091 / twitter: @bgbarman

Сайдер (cider или cyder) е алкохолна напитка, произведена от ферментирал ябълков сок, обикновено със сила от 2 до 8.5 об. % алк. В някои райони като Германия и Америка, е популярен също като ябълково вино, каквото в същност е. Освен от ябълки, сайдер може да се приготви и от круши и тогава се нарича пери (perry). Разнообразието на сайдерите варира от сухи до сладки на вкус, мътни до бистри на външен вид, от бледожълти през портокалови до светло кафяви на цвят. В по-голямата си част те са газирани, но могат да се намерят и негазирани марки.

Изворът на живота — част 2

История на бутилираната вода

История на бутилираната вода квадрат
1346307131 / twitter: @bgbarman

Натуралните минерални води са част от световното природно богатство и културното наследство на всяка страна, на всеки от четирите континента.

Човекът е осъзнал здравословните свойства на подземните води преди няколко хиляди години. Хипократ е от първите открили благоприятното въздействие на някои минерални води. Най-великите философи от Древна Гърция говорят за достойнствата и, а за римляните, къпането в термални бани е част от тяхната култура.

Напитката на Скандинавия

Характеристика на аквавит

Наздравица с Аквавит
1369734049 / twitter: @bgbarman

Ако трябва да бъдем едновременно прецизни и лаконични ще определим тази скандинавска алкохолна напитка просто като нещо средно между ароматизирана водка и джин и няма да сме далече от истината. Обикновено обаче ние не обичаме да сме лаконични и ще кажем малко повече от това, защото има детайли, които си заслужва да бъдат казани.

реклама Whiskey Fest 2019