After Shock®

Ликьори и диджестиви | Beam Inc. | Канада

Ликьори на марката Афтър Шок

Сервирани основно на шотове, ликьорите под марката After Shock (Афтър Шок) са изключително добре познати на купонджиите по целия свят. Екстравагантна и модна марка без алтернатива и конкуренция.

История на марката

After Shock е марка, която няма история. Тя създава истории. Вашите истории. Барманите я обожават, а всеки избухвал по нощните клубове и барове може да разкаже вълнуващи приключения с главен герой един или повече от нейните ликьори.

Въпреки че е собственост на базирана в САЩ, Beam Suntory, родината на After Shock е Канада. Първите два ликьора, After Shock Red и After Shock Black, излизат през април 1995 г. Една година по-късно започват да се предлагат в САЩ, където се превръщат в страхотен хит сред забавляващите се по нощните заведения. Само през първите 90 дни са продадени над един милион бутилки.

Днес, основната линия на марката се състои от пет продукта. След успеха на първите два ликьора, компанията започва да разработва нови вкусове и през 2000 — та година на пазара се появява After Shock Deep Cool Blue, а две години по-късно ментовия, After Shock Green (през 2009 година зеленият Афтър Шок е спрян от производство). Следват After Shock Silver, After Shock Orange и лимитираното издание After Shock Hot Apple.

Ликьорите After Shock се предлагат в отличителна бутилка с форма на книга. Ако имате цялата серия спокойно можете да ги подредите до любимите си книги.

Повече за всеки един ликьор от линията на марката Aftershock може да научите, ако избере линковете или изображенията на бутилките в края на статията.

За напитката After Shock

Първият слоган на марката «First it’s hot then it’s cool» изразява, безпардонно точно, вкусовото усещане при консумация. Въпреки различните вкусове, всеки един ликьор от линията на After Shock може да бъде охарактеризиран с това възприятие.

After Shock е необикновена и неочаквано интензивна напитка. Въпреки че марката заема своето място сред екстравагантните ликьори, тя сама по себе си е категория. Можем да я наречем «шот ликьори», но за да я създадем ни трябва поне още една марка, която да се включи в надпреварата за повече обърнати чаши. Но, друга такава няма.

After Shock е силен и много сладък ликьор. Ако оставите съдържанието на бутилката неизкосумирано, за по дълго време след отварянето, на дъното се образуват захарни кристали. Aftershock е един от малкото продукти, съдържащи захар, които образуват кристали. Това не означава, че ликьора Ви се е развалил. По същество това са самородни захарни бонбони с вкуса на напитката, не съдържат алкохол и са много вкусни. Проблема е в трудното им отделяне от бутилката, ако решите да ги извадите. Трябва да се знае, че колкото повече кристали се образуват, толкова повече се увеличава концентрацията на алкохол в ликьора.

After Shock се превежда от английски, като «вторичен трус», малък земетръс, който обикновено се появява след основното земетресение.

Произхода на името и появата на кристали на дъното на бутилката са най-вероятната причина за разпространяването на мита, че ликьорът кристализира в стомаха и на сутринта кристалите ни въздействат повторно. Разбира се, това е невъзможно.

Афтър Шок — ритуална напитка

Още с първата си поява на пазара, After Shock се възприема като ритуална напитка. Можем да изброим поредица от остроумни бармански приумици за консумация на пикантната напитка, но основният и традиционен начин е на екс като леденостуден шот. След попадане в устата се задържа за кратко и веднага след поглъщането се поема дълбоко въздух.

Най-разпространеният начин за пиене е «Лепкави пръсти» (Sticky Fingers). Шот чашата се прихваща като показалеца и средния пръст са потопени в нея. След изпиването на шота (на екс) поставяте двата пръста на устните и поемате дълбоко въздух през тях.

Усещането най-точно се описва със слогана на марката «First it’s hot then it’s cool». Първо идва силна пикантна вълна, последвана веднага от експлозия на ледена свежест. Уникално!

Много популярни са няколко drinking games. Най-известна е «Предизвикателството на Афтър Шок». Участниците се състезават, кой ще задържи съдържанието на шота, най-дълго време в устата си. Друга игра е изградена на пикантните алкохолни изпарения, на ликьора. След изпиване на шота, той веднага са запушва с дланта на ръката. След като алкохолните пари отделяни от останалата по чашата напитка се концентрират, ръката се отмества и те се вдишват през носа. Ефект е мощно замайване на главата сравнявано със замръзване на мозъка. Със сигурност има много други, които ще Ви предложат барманите в любимите заведения като паленето на шотовете преди пиене и дори яденето на пламтящ Афтър Шок.

Въпреки, че са най-популярни като шот напитки или съставки за шутъри, ликьорите от линията на After Shock са уникални съставки за коктейли. Те са с много интензивен вкус и дори малко количество от тях биха направили любимият Ви коктейл много по-вълнуващ. Често After Shock е тайната подправка, допринасяща за баланса на вкусове и аромати при съставянето на нови рецепти.

Продукти на марката

Линията на After Shock се състои от пет различни вкуса: Червен, с вкус на канела, Син, с вкус на цитрус, Черен, с вкус на червена боровинка, Сребърен, с вкус на енергийна напитка и Оранжев, с вкус на портокали. Последният продукт на марката е лимитирана серия. Предлага се в непрозрачна, оранжева бутилка и има вкус на ябълка.

Оригиналното име на марката е After Shok, въпреки, че често се изписва слято като Aftershok (Афтършок).

Вижте повече за всеки един ликьор от линията на марката Aftershock като изберете линковете или изображенията на бутилките.

Продукти на марката

автор: bgBarman.bg
реклама Whiskey Fest 2019

Екстравагантни

After Shock / Southern Comfort / Biskota / Celtic Crossing / Cocalime / Goldschläger / HPNOTIQ / Intrigue / Seamen's Shot / Sourz / Travis Hasse’s Original Pie / Yogurito
реклама Whiskey Fest 2019
Сироп Фабри Миксибар Пъпеш

Fabbri Mixybar Melonе

Fabbri Mixybar Melonе (сироп Фабри Миксибар Пъпеш) е нежно докосване до топлото лято.