Дестилерия Пилавас АД лого

Distillery Pilavas S. A.® , Гърция / 265 00 Патра , 31 Old National Road Patras - Korinthos , +30 2610 994425, , +30 2610 994426 , www.pilavas.com

Distillery Pilavas S. A. (Пилавас АД) е гръцка компания, производител на качествени алкохолни продукти, известна със своите узо, бренди, ципуро и разнообразие от ликьори.

История на компанията

Компанията Distillery Pilavas е основана от Никос Пилавас от град Патра, Гърция през 1940 г. В самото начало основният продукт на младата семейна дестилерия е узото, но с годините продуктовото разнообразие се увеличава.

В наше време, компанията е със сериозни традиции в производството на спиртни напитки. Тя все още е малка семена компания, но с модерен мироглед.

Вече трето поколение от семейство Пилавас ревностно следва тайната рецепта на Никос и произвежда узо, ципуро, бренди и различни ликьори. Днес малката дестилерия в Патра е модерното предприятие, разположено на 3 500 кв.м., включващо модерна бутилираща линия с капацитет 6,000 бутилки на час и сертифицирано по ISO 9001 и HACCP.

Distillery Pilavas S. A. успешно изнася своя продукция в над 10 европейски страни, между които Германия, Франция, Испания, Холандия, Белгия, Италия, България, Македония и Кипър. Компанията е един от най-големите доставчици на гръцките и кипърски безмитни магазини.

Продукти на компанията

Освен основният си продукт Pilavas Ouzo Nectar, под марката се произвеждат още бренди, традиционната гръцка джиброва ракия — ципуро, както и голямо разнообразие от ликьори, между които Mastiha (Мастиха) и уникалния местен диджестив Tentura, съчетаващ аромати на карамфил, канела и индийско орехче, с екстракти от известеното сладко червено вино от Патра, Mavrodafni.

Търговски марки

Лого на узо Пилавас лого

ПОКАНА

Заявете пълна презентация на Вашите или представляваните от Вас търговски марки и продукти в единствената ЕНЦИКЛОПЕДИЯ на напитките в България.

office@bgbarman.com

Производители и глобални играчи

Бизнес каталог на фирми собственици на марки, чийто продажби се реализират в най-малко в два региона по света, и не повече от 80% във всеки един от тях.
  • Сортирай по име
  • Сортирай по държава