Чаши за многократна употреба на Старбакс-330-470

Starbucks пуснаха чаши за многократна употреба за $ 1.

Starbucks е на път да реши проблема с огромния боклук от чаши за еднократна употреба, който генерира с нова оферта, чаша за многократна употреба по $ 1.

Програмата стартира вчера 4 януари, във всички заведения на веригата в САЩ и Канада. Закупилите новата чаша, която визуално прилича на емблематичната картонена Starbucks чаша със зеленото лого на марката, ще получават отстъпка всеки път, когато я донесат, за да я напълнят отново. Според USA Today, щадящата околната среда чаша «се изплаща след 10 напълвания.»

За Starbucks, рециклирането на чашите за еднократна употреба е един от важните проблеми, тъй като потребителите на веригата генерират огромен боклук от използваните чаши, които се озовават в депа за отпадъци, улици и пътища. Starbucks е правила много, за да се намали количеството на отпадъците от стартирането на инициативи за рециклиране и почистване до насърчаването потребителите да използват чаши за монократна употреба, когато купуват кафе от веригата. Чашите за универсална употреба обаче никога не са били толкова евтини като новата.

«Не представлява никаква тежест за хората да си купят две или три», заявил Джим Хана, директор на въздействието върху околната среда в Starbucks. Той също така отбелязва, че Starbucks ще почиства чашите на клиенти с вряла вода преди всяко зареждане. Чашата също има вътрешни маркиращи линии, за различните големини напитки с кафе, които предлага веригата, което я прави мултифункционална. Нова чаша, която е произведена в Китай, вече е изпитана в 600 обекта от тихоокеанския северозапад.

В действителност, повечето от лоялните клиенти на веригата са с еко-самосъзнание, така че новата инициатива, наистина може да бъде успешна. Пълната промяна обаче със сигурност ще отнеме много време.

5 Януари 2013 / 14:53
автор: bgBarman.bg

Последно в Новини

Glenfiddich отправя поглед към звездите с Lunar New Year 2022

Публикувано на 2022-03-19 17:11:01

Glenfiddich в колаборация с артиста Рлон Уанг представиха най-новото издание на популярната си лимитирана серия, посветена на Лунната Нова година.

60 годишно уиски The Glen Grant бе представено в София

Публикувано на 2021-10-08 14:24:39

The Dennis Malcolm 60th Anniversary Edition Aged 60 Years дебютира в The Residence Exclusive Club, представено от Максиъм България на уиски вечеря с петстепенно меню.

Glenfiddich в уникална колаборация с български творец

Публикувано на 2021-06-17 11:43:06

Glenfiddich, най-продаваната марка сингъл мацово уиски на планетата влезе в уникална колоборация с български майстор на калиграфското изкуство.

Beam Suntory инвестираха £6 милона в Glen Garioch

Публикувано на 2021-03-17 10:48:51

Beam Suntory обявиха намеренията си да инвестират 6 милиона британски лири в дестилерията Glen Garioch в Олдмелдрум, Шотландия.

Майсторски класове с Вария Дилейлиън

Публикувано на 2020-04-30 10:20:46

Присъединете се към чаровната ливанка, посланичка на портфолиото на Bacardi Martini, и със сигурност бихте научите нещо ново.

Безплатни бармански курсове по време на карантина

Публикувано на 2020-03-27 12:08:08

Ananas и Bar Smarts, двете водещи он лайн платформи за обучение на бармани обявиха обучителните си програми за безплатни от месец април.

Pernod Ricard инвестира сериозно в утвърдени марки

Публикувано на 2020-03-26 14:34:33

Днес 26 март 2020 година от централата на Pernod Ricard съобщиха, че компанията вече е ексклузивен собственик на ултра премиум марката джин Monkey 47. Прави впечатление, че в последно време френската копания е предприела доста сериозна инвестиционна офанзива към вече утвърдени в световен мащаб марки.

Diageo обяви 1 милион паунда помощ за заплатите на барманите

Публикувано на 2020-03-24 18:42:25

Най-голямата алкохолна компания в света Diageo се отзова в този така труден период за съдържателите на заведения и отдели 1 милион паунда, за да им помотне да изплатят заплатите на персонала си.

Глобалния Бранд Амбасадор на BenRiach Distillery пристига в България.

Публикувано на 2019-10-18 13:24:40

Стюърт Бюканън e бранд амбасадор на сингъл малц уискитата BenRiach (БенРиах), GlenDronach (ГленДронах) и Glenglassaugh (Гленгласа) и има какво да разкаже за уиски производството в трите дестилерии.

BOLS Brand Ambassador Workshop

Публикувано на 2018-05-15 08:52:19

Летните обучения започват. Първото интригуващо събитие този сезон е BOLS Workshop.

Водка Reyka — изобретателна като земята, която я вдъхновява

Публикувано на 2017-10-02 14:47:03

Многократно награждаваната исландска водка Reyka е вече в България.

MARTINI с нов дизайн на бутилките

Публикувано на 2016-12-12 23:34:45

Култовата марка италиански вермут MARTINI ни изненада приятно с нов дизайн на бутилката си, който е обвързан със състезания от Формула 1.

Страхотен успех на The Ultimate Bartender Championship, България 2016

Публикувано на 2016-11-28 22:03:58

В края на октомври едни от най-добрите бармани в България станаха част от световната барманска суперлига The Ultimate Bartender Championship (UBC).

65 годишен Макалън ще бъде изложен на Whiskey Fest Sofia 2016

Публикувано на 2016-10-25 12:54:04

Едно от най-редките и стари уискита в света — The Macallan in Lalique VI «Pearless Spirit» — пристига в България.

JIM BEAM, COURVOISIER, TEACHER’S и SAUZA са вече с нов облик

Публикувано на 2016-04-16 15:00:13

Водени от желанието да задоволят най-съвременните изисквания и нагласи, Beam Suntory ще предложат на своите клиентите обновена визия на част от марките си:

Monkey Shoulder е най-модното шотландско уиски според най-влиятелните барове в света

Публикувано на 2016-02-07 15:36:35

За втора поредна година Monkey Shoulder получава признание в авторитетната класация на Drinks International «Най-добрите 50 бара в света». След допитване сред барманите от 250-те най-добри бара в света, блендираното малцово уиски на William Grant & Sons бе обявено за «Най-модното шотландско уиски» за 2015 година.

CAMPARI подчертава своя сладко-горчив вкус в новия си календар за 2016 година. В главната роля, Кейт Хъдзън.

Публикувано на 2015-12-16 12:46:02

Campari официално представиха своя Календар за 2016г. Тази година лицето на Календара е американската актриса и предприемач Кейт Хъдзън., а темата е ‘The BitterSweet Campaign’.

Лятото настъпва. Време е за Аперитиво!

Публикувано на 2015-05-21 17:55:01

Италия е известна, както със своите история, култура, мода и бързи коли, така и с любимото aperitivo — насладата от лек коктейл и приятен разговор с приятели в края на работния ден.

От Hibiki представиха първата в света интерактивна чаша за уиски

Публикувано на 2015-03-31 10:35:04

От Beam-Suntory представиха първата в света интерактивна чаша за уиски, разработена специално за Hibiki, тяхната най-продавана марка японско блендирано уиски.

Kavalan Solist Vinho Barrique е най-доброто сингъл малцово уиски

Публикувано на 2015-03-23 22:35:05

Победителят в най-оспорваната категория сингъл малцово уиски на “Световните Уиски Награди”, организирани от Whisky Magazine, тази година е тайванското Kavalan Solist Vinho Barrique.

Bols Around The World 2015 стартира от 1 - ви Април с нови предизвикателства за барманите

Публикувано на 2015-03-10 16:32:25

За поредна година Bols, най-старата в света марка произвеждаща алкохолни напитки, ще даде възможност и вдъхновение на барманите от над 60 страни да променят историята на барманството и техния живот. България е отново част от това предизвикателство.

Diageo финализираха сделката по придобиването на Don Julio

Публикувано на 2015-03-02 12:41:45

Diageo придоби пълна собственост на Don Julio, след като в края на февруари (2015) финализира сделка за придобиване 50% — я дял в супер премиум марката, който не притежаваше изцяло. Сделката дава на Diageo пълни права на собственост и на дистрибуцията на марките Don Julio и Tres Magueyes, дестилерията La Primavera, която се намира в района на Лос Алтос, Халиско, заедно със запасите от агаве.

Максиъм България обявиха конкурс за посланик на марките Campari и Aperol

Публикувано на 2015-02-23 13:29:10

Позицията на посланик на известна и престижна марка е работа мечта за всеки барман по света. Ако определяте себе си като завършен барман със задълбочени познания за напитките и желание да се отдадете на безкраен купон, това е шансът на живота Ви.

Bacardi сменят бутилката на ключовите си продукти

Публикувано на 2015-02-13 11:27:54

От Bacardi, втората най-голяма марка спиртна напитка и първа по продажби марка ром в света, разкриха старта на глобална подмяна на бутилката на ядрото на своите продукти: Bacardi Superior (Carta Blanca) Bacardi Black (Negrа) и Bacardi Gold (Oro).

Carpano Antica Formula и Solerno са вече в България

Публикувано на 2015-01-29 13:24:06

Отскоро на нашия пазар се появиха две уникални висококачествени марки алкохолни напитки: Carpano Antica Formula и Solerno.

Пистолет за 3D лате арт завладява Азия

Публикувано на 2014-11-21 11:39:06

Ако обичате лате арта, но изпитвате трудности при приготвянето любимата напитка или сте вече професионалист и искате да впечатлите своите клиенти с нещо ново и различно, то тази джаджа ще ви направи особено щастливи.

Glenfiddich са възпроизвели своето първо сингъл малц уиски от 1963 г.

Публикувано на 2014-11-18 12:18:18

От William Grant & Sons собственик на марката Glenfiddich, открила категорията шотландски сингъл малц уиски, са успели да възпроизведат своя оригинален стартов продукт от 1963.

Yamazaki Single Malt Sherry Cask е «Най-доброто уиски в света»

Публикувано на 2014-11-05 13:09:29

Джим Мъри определи Yamazaki Single Malt Sherry Cask 2013 г. за «най-доброто уиски в света» в новата си Whisky Bible 2015 г. Интересен е фактът, че в новото издание шотландските марки не успяха да влязат в челната петица.

Diageo размениха Bushmills за премиум текила бранда Don Julio

Публикувано на 2014-11-03 15:16:07

Diageo (Диаджео) са се съгласили да жертва своя дял в категорията на ирландското уиски в полза на премиум текила сегмента. Вчера бе обявено, че са се съгласили да дадат бизнеса на своята ирландска марка уиски Bushmills на Jose Cuervo в замяна на пълна собственост върху марката супер премиум текила Don Julio.

Нова премиум визия за Glenfiddich 18 YO

Публикувано на 2014-10-10 12:22:42

Бутилката на осемнадесет годишният Glenfiddich сингъл малц уиски вече има нов дизайн, който значително го отличава от останалите продукти на марката.

Beam Suntory представиха Peated Malts of Distinction

Публикувано на 2014-10-07 12:01:01

Beam Suntory представиха «Peated Malts of Distinction» — колекция от опушени с торф уискита от своите шотландски и ирландски дестилерии.

Винтажната колекция на The Macallan е продадена на търг за 430 000 долара

Публикувано на 2014-09-25 11:37:23

Най-голямата в света винтажна колекция от сингъл малц уиски на една дестилерия «The Macallan Fine and Rare» бе продадена на търг, за рекордната цена от 430 000 долара. Продажбата надхвърля очакванията с над 100 хил. Това е световен рекорд.

След 60 години странство Tullamore D.E.W. намери свой дом

Публикувано на 2014-09-19 11:07:24

Тази седмица William Grant & Sons отрязаха лентата на новата дестилерия на своето ирландско уиски Tullamore D.E.W. (Тълмор Дю)

Sailor Jerry Spiced Rum с нова бутилка

Публикувано на 2014-09-15 20:59:50

От компанията William Grant & Sons, обявиха, че променят визията на своята марка премиум спайс ром Sailor Jerry (Сейлър Джери).

William Grant & Sons са новите собственици на Drambuie

Публикувано на 2014-09-08 15:44:12

От William Grant & Sons са потвърдили придобиването на Drambuie Liqueur Company Limited, която е собственик на Drambuie — най-популярната шотландска марка уиски ликьор.

От Енциклопедията…

Ароматите на дървото и отпечатъка на времето

Производство на уиски — Част 5

Бъчва с Lochranza
1344925765 / twitter: @bgbarman

Отлежването е наука и изкуство. Тук няма писани правила, а години на опит, знания и много любов. На пазара може да срешнете 10 годишно и 25 годишно уискита на еднакви цени. Годините не винаги са показател за качество, а начина на отлежаване, вида на дървото, бъчвата, условията на съхранение и разбира се уменията на специалистите в дестилериите.

Хармонията в една обикновена рецепта

Производство на италиански стил вермут

Всички марки италиански червени вермути
1346219110 / twitter: @bgbarman

Вермутът е общо взето вино наложено с ароматни билки и растения, захар, гроздов сок и алкохол. Всичко казано в едно изречение не звучи никак интригуващо, а то всъщност е и за да усетите хармонията и баланса на вкусовете в тази завладяваща напитка ще надникнем в кухнята й.

С аромат на подправки от Далечния изток

Кафе регион Индонезия /Азия

Берачи на кафе в Индонезия 2
1346513293 / twitter: @bgbarman

Голям процент от тези кафета, идват от тихоокеанските острови като Индонезия и обикновено са оживени с билкови полутонове. Азиатските кафета са популярни с пълното им тяло и меките си, земни, аромати.

реклама Whiskey Fest 2019
Трансимпорт лого официално 330

ТРАНСИМПОРТ ЕООД

Трансимпорт ЕООД е водеща компания с опит на българския пазар, специализирана в дейностите внос, маркетинг и дистрибуция на световно известни марки вина, алкохолни напитки и тютюневи изделия.