монин лого 63

Georges Monin S.A.® , Франция / 18001 Бурж Седекс (Bourges Cedex) , Place des Marronniers - BP 2 , +33 2 48 50 64 36 , +33 2 48 50 62 67 , www.monin.com

Френска компания, с традиции в производството на висококачествени натурални продукти, която скоро празнува своя 100 годишен юбилей. Въпреки че силата на компанията са сиропите, от които предлага над 120 вкуса, тя произвежда едни от най-качествените коктейлни ликьори, гурме сосове и бар миксове.

George Monin SA разпространява своите продукти в повече от 140 страни и има четири производствени предприятия, едно в САЩ, което обслужва Северна и Южна Америка, две в Европа, и още едно в Малайзия.

С широката си гама от висококачествени ароматизирани сиропи, Monin (Монин) е предпочитана марка в най-добрите барове по целия свят.

Всички линии на Монин

История на марката и компанията

Страст за качество и стремеж към съвършенство

Джорж Монин

Джордж Монин

През 1912, преди повече от 100 години, въоръжен само с кон, каруца и страст към качеството, 19 годишния предприемач Джордж Монин, основава своя компания и започва да търгува с вина и спиртни напитки. Района, в който той разпространявал своите стоки се разпростирал в радиус от 50 км. около родния му град Бурж.

В миналото, практически всеки град, във Франция имал поне един производител на плодови ликьори, който се възползвал от предоставените от природата богатство. Обсебен от идеята за съвършения продукт, в края на 1930 — тe, Джордж започва да произвежда ароматизирани захарни сиропи. Неговата «Passion de la Qualité» (страст към качество) прави много бързо марката Monin, от малкото френско градче Бурж, лидер в бизнеса при плодовите сиропи. Още през същата година той започва да изнася своите продукти в Европа и Карибския басейн.

8 години след производството на първия си сироп компанията на Джордж Монин, вече продава над 1 млн. бутилки годишно.

Страстта на основателя за предлагане само най-високо качествени продукти се предава на всяко от трите поколения наследници: синът му Пол и внукът му Оливие — които изиграват ключово значение за световния успех на компанията. Пол, който поема юздите на 22 годишна възраст, пътува по целия свят, за да избира само най-добрите естествени съставки и коректни доставчици. През 1993 година неговия син Оливие поема щафетата. Днес той лично одобрява всеки нов продукт на компанията.

Презентацията на продуктите на компанията винаги са част от страстта за качество, обладала семейство Монин. От самото начало, бутилките с продуктите на марката са представяни в безупречен вид — индивидуално етикетирани и запечатани, почистени и увити в коприна. Днес благодарение на най-съвременните производствени технологии, всяка бутилка е лазерно гравирана с партиден номер, чрез който може да се проследи пътя на съставките и лицето, отговорно за тяхното смесване.

George Monin SA произвежда повече от 140 вкуса, предлагани в над 140 страни по света.

История на Монин

Творчество и иновации без граници

Пол Монин

Пол Монин

От самото си създаване компанията George Monin SA е в непрестанно търсене и усвояване на новите технологии в индустрията. В основата на бързото ѝ израстване винаги са били разработката на нови продукти, което и спечелва признанието на една от най-креативните компании в сектора. В момента портфолиото ѝ включва над 140 продукта, включително премиум сиропи, ликьори, гурме сосове, плодови шейкове и коктейлни смеси.

Лидер в сегмента

Целенасоченото и практически непрестанно предлагане на нови и определено успешни продукти стартира през 1940 — те и 50 — те години благодарение на Пол Монин, маркетингов стратег и човек с поглед в бъдещето.

«Un Monin», ликьора на винена основа приготвен чрез извличане ароматите на портокалова кора, стартира в следвоенните години с привличащ погледа имидж, отправен към младите и артистични натури. Непосредственият успех, е плътно следван от «Le Glasco», сироп на основата на високо концентриран лимонов сок, които се произвежда и до днес.

Пол Монин непрестанно изкушава клиентите със сезонни рецепти на напитки. Неговия динамичен продуктов и маркетингов микс е подкрепен със сериозна инвестиция в пастьоризиращо оборудване, осигуряващо на натуралните продукти на марката, продължителен срок на годност.

Подобно на Пол, Оливър продължава да инвестира сериозно в производствени съоръжения и разработването на нови продукти, с които да излезе на световната сцена. Той се вманиачава да отговори на вкусовите особености на над 140 страни, увеличавайки портфолиото на компанията с повече от 140 вкуса — най-голямото в сектора до момента. Свидетелство за неутолимия апетит на компанията за създаване на нови усещания и вкусове са продукти като босилек, хибискус, джинджифилов сладкиш... Благодарение на прозорливата си визия и технологичните инвестиции, Оливър успява само за пет години да удвои производството.

Бизнес основан на партньорства

Оливие Монин

Оливие Монин

В основата на бизнес модела на компанията е силно изразения дух на пратньорство, въведен още от основателя ѝ Джордж Монин. През 1938 г., неговите 25 000 клиента са посещавани на всеки шест седмици чрез един от тридесетте (тогава) представители. Днес компанията оперира в световен мащаб, и продължава да е близо до своите клиенти и пазари, чрез своите ексклузивни представители във всяка една страна.

Компанията днес

Иновативни и творчески решения и вкусове

Петнадесет иновационни ръководители, експерти в сферата на коктейлите и кафето, работят в четири творчески ателиета, разпределени на различните континенти. Ежедневно те влизат в контакт с клиентите на компанията, разработвайки съвместно персонализирани напитки и менюта, и промоции, подходящи за всеки сезон и мода.

Предпочитана марка по света

Monin е в постоянен досег с крайния потребител посредством хората, от които зависи предлагането на продуктите на марката. От баристите в кафенетата, миксолозите създаващи най-висок клас коктейли, до барманите обезпечени с прости, но креативни решения за напитки. Това партньорство е философия, начертана от основателя на компанията още през 1924 в означението по опаковките «с участието на целия на персонала на компанията». И това все още е така: през 2011 г., всички (около 300 човека), които работят за компанията са поканени да измислят нови вкусове за сиропи, което води до 40 брилянтни идеи.

Нови хоризонти

Сърцето на компанията и днес продължава да е в, родния на Джордж Монин, град Бурж, централна Франция, където той преди повече от 100 години започва да търгува с вино. Последното десетилетие е белязано от удивително бързото разширяване на компанията с нови офиси и производствени мощности. През януари 1996 г. компанията открива завод в Клиъруотър, Флорида, САЩ, а през март 2009 г. в Куала Лумпур, Малайзия, както и два допълнителни офиса в Дубай (2007) и Шанхай (2009).

Днес под марката Monin се продават качествени продукти в пет серии: сиропи, ликьори, Гурме сосове, Бар миксове и пюрета и последната иновация фрапе миксове. Ликьорите съставляват по-малко от 10 на сто от бизнеса на компанията. Тя е най-известна със своите ароматизирани сиропи. Повече от 75% от общите продажби на марката са на международния пазар.

През 2011 година компанията прехвърля 100 мл. евро годишен оборот, реализирайки над 40 млн. артикула.

Търговски марки

Лого Коктейлни ликьори Монин лого
Лого на гурме сосове на Монин лого
Лого на фрапе смеси Монин-330-PNG лого
Лого на плодови пюрета Le Fruit de Monin лого
лого на сиропи Монин лого

ПОКАНА

Заявете пълна презентация на Вашите или представляваните от Вас търговски марки и продукти в единствената ЕНЦИКЛОПЕДИЯ на напитките в България.

office@bgbarman.com

Производители и глобални играчи

Бизнес каталог на фирми собственици на марки, чийто продажби се реализират в най-малко в два региона по света, и не повече от 80% във всеки един от тях.
  • Сортирай по име
  • Сортирай по държава
реклама Sofia Bar Show
метакса 160 висока

Metaxa 3 Stars

Пълен с живот и слънчев оптимизъм, Metaxa 3 Star е най-младият представител на марката.