La Sauce de Monin®
Коктейлни миксери сиропи и пюрета | Georges Monin S.A.
La Sauce de Monin е продуктова гурме линия от топинги на George Monin S.A., създадена специално за барове и кафенета, където изкуството на приготвяне на кафе е на особена почит.
За сосовете на Монин и приготвянето кафе
Гурме сосовете на Монин са една от топ лините на марката
Колкото и лесно да изглежда отстрани, приготвянето на изтънчени напитки с кафе никога не е било лека задача. За постигането на балансиран и харесван вкус са нужни не само познаване природата на кафето и технологията му на приготвяне, но и използването на правилните продукти. Без да подценяваме знанията и уменията, трябва да признаем, че в действителност, за да бъде задачата Ви много по-лека и постижима, съставките излизат на първо място. С други думи, за да се възползвате от качествените продукти на тази марка, не е нужно да сте професионален бариста или барман.
Гурме сосовете на Монин имат една основна цел: да създадат синергия с кафето, за да задоволят и най-изтънчените ценители на мока. Те са приготвени с най-фино качество продукти и естествени аромати, гаранция за перфектен баланс между напитката и добавения вкус.
Сосовете или топингите, както е прието да се наричат у нас са идеални за приготвяне на мока, горещ шоколад и други авторски напитки, както и за гарниране на коктейли, сладолед и десерти.
История на марката Monin
Топингите на Монин се използват не само като гарнитура, но и като съставки при приготвяне на мока, горещ шоколад и други авторски напитки
Страст за качество и стремеж към съвършенство
През 1912, преди повече от 100 години, въоръжен само с кон, каруца и страст към качеството, 19 годишния предприемач Джордж Монин, основава своя компания и започва да търгува с вина и спиртни напитки. Района, в който той разпространявал своите стоки се разпростирал в радиус от 50 км. около родния му град Бурж.
В миналото, практически всеки град, във Франция имал поне един производител на плодови ликьори, който се възползвал от предоставените от природата богатство. Обсебен от идеята за съвършения продукт, в края на 1930 — тe, Джордж започва да произвежда ароматизирани захарни сиропи. Неговата «Passion de la Qualité» (страст към качество) прави много бързо марката Monin, от малкото френско градче Бурж, лидер в бизнеса при плодовите сиропи. Още през същата година той започва да изнася своите продукти в Европа и Карибския басейн.
8 години след производството на първия си сироп компанията на Джордж Монин, вече продава над 1 млн. бутилки годишно.
Страстта на основателя за предлагане само най-високо качествени продукти се предава на всяко от трите поколения наследници: синът му Павел и внукът му Оливие — които изиграват ключово значение за световния успех на компанията. Павел, който поема юздите на 22 годишна възраст, пътува по целия свят, за да избира само най-добрите естествени съставки и коректни доставчици. През 1993 година неговия син Оливие поема щафетата. Днес той лично одобрява всеки нов продукт на компанията.
Бързо, лесно и вкусно
В момента портфолиото на George Monin S.A. включва над 140 продукта, включително премиум сиропи, ликьори, гурме сосове, плодови шейкове и коктейлни смеси, предлагани в над 140 страни по света.
Цялата история на марката Monin, може да прочетете в профила на компанията George Monin SA, в бизнес каталога на bgbarman.bg.
Продукти на линията.
Линията се състои от четири основни продукта: тъмен шоколад, бял шоколад, шоколад с лешник и карамел. Те се предлагат в удобни 1.89 л. туби с дозираща помпа или 0,500 л. опаковки подобни на шприц.
Продукти на марката