историята на Pitu

Pitu Silver®

«Mania de Brasileiro»

  • Вид опаковка: Стъклена бутилка
  • Размер опаковка: 700 мл.; 1000 мл.
  • Алк. съдържание: 40 об. % алк.

Дегустационни характеристики

Цвят: Кристално бистър безцветен дестилат.
Тяло: Плътно
Нос: Първото нещо, което ще усетите е топъл, маслен плодов аромат, последван от ухание цветя.
Вкус: Напомня на ароматните характеристики с лек привкус на отлежала в бъчва алкохолна напитка. Като цяло сух, много напомнящ бял ром.
Финал: Плодов


Приготвена от прясно нарязана захарна тръстика, кашаса Pitú е известна по света като ароматна високоалкохолна напитка с невероятно свеж вкус и превъзходно качество.

Производство на кашаса Pitú

Днес, кашаса Pitú (Питу) се произвежда при ултрамодерни условия и строг контрол на качеството. Производствените мощности на компанията Engarrafamento Pitú се намират в град Витория де Санто Антао, на около 55 км от Ресифе, столица на Пернамбуко. Фабриката е разположена на площ около 56 000 квадратни метра. Това пространство е разделено на сектори предназначени за смесване (блендране) на кашасата, бутилиране и опаковане на готовите продукти (бутилки и кенове).

Коктейл с кашаса Питу 1

За да поддържа производство на висококачествена продукция, производителите на Pitú (Питу) поддържат строги стандарти, свързани със производствения процес на своята кашаса: засаждане, отглеждане и прибиране на реколтата, фрезоване, филтрация, ферментация и дестилация. Тъй като кашаса Pitú (Питу) се произвеждана от прясно отсечени стъбла захарна тръстика, контрола на суровината е от съществено значение за качеството на продукта. Дори и с 10 доставчика на захарна тръстика (които са стратегически разположени в близост до родния град на марката), производителите успява да поддържа своите високи стандарти. «Ние упражняваме строг контрол на всички доставчици всяка седмица, което включва нон-стоп тестове, правени от нашия екип химическите и агрономическите инженери», заявяват не без гордост от компанията, добавяйки, че ще продължават да спазват тази успешна рецепта за успех.

Коктейл с кашаса Питу 4

Днес Engarrafamento Pitú Ltda, семейната компания, с над 75 годишна история произвежда 90 млн. литра годишно от своята напитка. Pitú Silver е най-изнасяния продукт на марката Pitú , позната в над 60 страни по света и с репутация на напитка от най-високо качество.

Как да се насладим на кашаса Pitú Silver

В родината си, Бразилия

Коктейл с кашаса Питу 5

Бразилците предпочитат да пият своята любима кашаса Pitú (Питу) ежедневно като Батида (Batida), като Кайпириня (Caipirinha) или чиста, което обяснява откъде идва този типичен южноамерикански огън в кръвта им.

Кайпириня (Caipirinha) е национален коктейл Бразилия, който се приготвя с кашаса, захар, смачкани парчета лайм и натрошен лед. Ако към тази смес се добавят ягоди или някакъв друг плод се нарича кайпифрута (caipifruta), а ако се махне лайма, се нарича батида (batida).

Батида (Batida) е бразилски коктейл, приготвен с кашаса. На португалски, думата «batida» означава, разбивам (като с шейкър), а в разговорния език, млечен шейк (но внимание, с алкохол). Той се прави с кашаса, плодов сок (или кокосово мляко) и захар. Тя може да се разбие с шейкър или да се блендира с лед.

Коктейл с кашаса Питу 3

Общо взето кашаса Pitú е просто основна съставка на всяка, изпълнена със страст, бразилски вечер.

По света.

Pitú Silver, традиционната бяла кашаса, разбира се е лидер в продажбите в Европа и по света. Това идва най-вече от факта, че извън Бразилия не се търгува точно кашаса, а коктейла Кайпериня. Търсенето определя предлагането и поради това за сега е и единствения продукт, на марката Pitú, който се внася в България.

Като всяка високоалкохолна напитка кашасата също може да се миксира освен в коктейли и с газирани напитки като кола и лимонада (имаме предвид 7 up, Sprite и др.), тоник и др, както и да се пие чиста.

Кашаса Pitú Silver се бутилира и разпространява от Германия за целия европейски пазар. Съгласно договорни отношения, правата на марката Pitú за Европа са притежание на Underberg AG. Двете компании Engarrafamento Pitú и Underberg AG си партнират при дистрибуцията на марката в останалата част от света. У нас марката се представлява и дистрибутира ексклузивно от Трансимпорт ООД.

Научете повече за историята на марката Pitú!

автор: bgBarman.bg
реклама Whiskey Fest 2019

Кашаса

Всичко за кашасата, напитката поддържаща високия градус на бразилските страстни нощи: история, производство, търговски марки...
Pitu / Cachaça 51 / Canario / Janeiro / Mangaroca Cachasa / Sagatiba / Sao Francisco / Ypióca

Символът на Бразилия

Кратка историческа хроника за кашасата

Кашаса и момиче по бански
1345315994

Чиста или като кайпериня (caipirinha), с лайм, захар и лед, кашасата (Cachaça) без съмнение е националното питие на Бразилия. Около 30 000 производителя захранват огромния местен пазар. Повече от 1.3 милиарда литра произведени годишно правят кашасата третата по количествени показатели алкохолна напитка в света. Само около 13 млн. л. или 1 % от нея се изнася на международния пазар. А останалото количество? Останалото количество бразилците си го пият сами. Въпреки че става модно питие по световните баровете, едва през 90 — те години на миналия век, кашасата има дълбоки и трайни корени в културата и народопсихологията на Бразилия.

Напитката с аромат на разцъфнали екзотични дървета и мед

Производство и качествена характеристика на кашасата

захарана тръстика за кашаса
1374054091

Най-обширните плантации от захарна тръстика се намират в Североизточна и Централна Бразилия. Дори и днес има такива със размери които е трудно да си представим. Само за пример, фамилията собственик на марката Ypióca оперира насаждения с размера на Белгия (над 30 000 кв. км.) или около десет пъти площта на област Варна. В наши дни основното производство е концентрирано в щата São Paulo, следвано на известно разстояние от Pernambuco, Ceará , Minas Geais и Paraiba.

реклама Whiskey Fest 2019
Килбегън 8 годишно сингъл зърнено уиски

Kilbeggan пускат сингъл зърнено уиски

Kilbeggan 8 YO Single Grain Irish Whiskey е първото единично зърнено уиски на марката Kilbeggan, с което Beam Suntory се присъедини към младата, но силно развиваща се през последните години категория.