историята на Le Sirop de Monin
Le Sirop de Monin Elderflower®
«Сироп бъз на Монин »
- Категория:
Коктейлни миксери сиропи и пюрета - Група/стил:
Коктейлни сиропи - Производител:
Georges Monin S.A. - Собственик на марката:
Georges Monin S.A. - Официален представител:
Авенди ООД - Официална страница:
www.monin.com
- Вид опаковка:
Стъклена бутилка - Размер опаковка:
700 мл - Въглехидрати/захари:
23 гр/30 мл - Мазнини:
0% - Трайност:
Виж опаковката
Дегустационни характеристики
Цвят: Бледо златист
Нос: Силен аромат на цветя и нотки на мед
Вкус: Характерен тръпчив, но сочен вкус
Le Syrup de Monin Elderflower (Фр. — Fleur de Sureau) е сироп от цвят на бъз, който носи благоуханния аромат и тръпчивия и сочен вкус на това красиво кремаво-бяло цвете.
Препоръки
Мощния цветист аромат на Le Syrup de Monin Elderflower ще ви позволи да придадете загадъчен вкус на вашите ястия, топли зимни и замразени летни напитки и коктейли. Бъдете сигурни, че ще постигнете оригиналност, която ще съблазни и удиви вашите гости или клиенти. Опитайте да сипете няколко капки от сиропа в чашата Ви с пенливо вино, плодов сок, или спиртна напитка и ще останете приятно изненадани.
Старите хора казват, че лятото не е дошло, докато цветовете на бъза, не разцъфнат и не е свършило докато плодовете на растението не узреят.
Накратко за цветовете на бъза
С масивните си кремаво-бели, ароматни цветове и сочни плодове, бъзът е много често срещано дърво във всички европейски държави. Старите хора казват, че лятото не е дошло, докато цветовете на бъза, не разцъфнат и не е свършило докато плодовете на растението не узреят.
Домашно приготвените ликьори и сиропи от цветовете на бъза, са много често срещани в почти всички европейски, провинциални градчета и селца, включително и в България. Поради популярността на коктейл Хуго, сиропът от бъз е един от най-продаваните аромати в Германия, а французите го добавят в почти всичко.
Богато приложение
Приготвянето на вкусни и ароматни коктейли никога не е било лека задача, колкото и лесно да изглежда отстрани. За постигането на балансиран и харесван вкус са нужни не само познаване на напитките, но и на всичко, с което майката природа ни е дарила. Със сиропи, Monin под ръка обаче задачата става много по-лека и постижима.
Не е нужно да сте професионален бариста или барман, за да се възползвате от практически безкрайния списък с аромати предлагани от тази марка.
Поради популярността на коктейл Хуго, сиропът от бъз е един от най-продаваните аромати в Германия
Те са се погрижили да ви осигурят не само сладост, но и автентичен и натурален аромат. Чрез своите над 120 вида сиропи вие разполагате с най-богатия арсенал от вкусове, с които да експериментирате и се наслаждавайте. С Monin Вашите коктейли (били те и аматьорски), никога няма да останат неоценени. Но това не е всичко. Сиропите на Monin (Монин) се съчетават изключително добре с всякакъв вид напитки. Опитайте се да подсладите и ароматизирате Вашето еспресо, капучино, лате, айс кафе, чай, млечен шейк, тесто за палачинки или кекс, сладолед и безброй други. Само небето е границата, когато става въпрос за възможностите, които ви предлагат сиропите на Monin.
История на марката Monin
Страст за качество и стремеж към съвършенство
През 1912, преди повече от 100 години, въоръжен само с кон, каруца и страст към качеството, 19 годишния предприемач Джордж Монин, основава своя компания и започва да търгува с вина и спиртни напитки. Района, в който той разпространявал своите стоки се разпростирал в радиус от 50 км. около родния му град Бурж.
В миналото, практически всеки град, във Франция имал поне един производител на плодови ликьори, който се възползвал от предоставените от природата богатство. Обсебен от идеята за съвършения продукт, в края на 1930 — тe, Джордж започва да произвежда ароматизирани захарни сиропи. Неговата «Passion de la Qualité» (страст към качество) прави много бързо марката Monin, от малкото френско градче Бурж, лидер в бизнеса при плодовите сиропи. Още през същата година той започва да изнася своите продукти в Европа и Карибския басейн.
Сиропът от бъз е предпочитан аромат при приготвянето на домашен студен чай
8 години след производството на първия си сироп компанията на Джордж Монин, вече продава над 1 млн. бутилки годишно.
Страстта на основателя за предлагане само най-високо качествени продукти се предава на всяко от трите поколения наследници: синът му Павел и внукът му Оливие — които изиграват ключово значение за световния успех на компанията. Павел, който поема юздите на 22 годишна възраст, пътува по целия свят, за да избира само най-добрите естествени съставки и коректни доставчици. През 1993 година неговия син Оливие поема щафетата. Днес той лично одобрява всеки нов продукт на компанията.
В момента портфолиото на George Monin S.A. включва над 140 продукта, включително премиум сиропи, ликьори, гурме сосове, плодови шейкове и коктейлни смеси, предлагани в над 140 страни по света.
Цялата история на марката Monin, може да прочетете в профила на компанията George Monin SA, в бизнес каталога на bgbarman.bg.