Лого на Тонино Ламборджини

Tonino Lamborghini S.p.A.® , Италия / 40050 Фуно, Болоня , via Funo 41 , + 39 051 862628 , + 39 051 864956 , www.lamborghini.it

Основана от Антонино Ламборджини, компанията The Tonino Lamborghini Group превъплъщава мощта на стилния италианския дизайн.

Повече от 30 години, компанията, която търгува със своите продукти на международния пазар, впечатлява със скоростен напредък от към престиж и приходи. С над 15 000 търговски точки, на петте континента и всички големи столици, днес Tonino Lamborghini е символ на успех.

Черпейки вдъхновение от богатото семейно минало в областта на инженерната мисъл и дизайна, г-н Тонино Ламборджини, развива понятието лукс за продукти основани на технологиите и иновациите: часовници, мобилни телефони, очила, парфюми, модни аксесоари, обзавеждане, облекла, спортни аксесоари, напитки. Всички те са създадени да бъдат от най-високо качество и най-търсените и модни материали, координирана вселена на стил, изразяваща «Puro Talento Italiano».

Продуктите на Tonino Lamborghini са разпределени в следните 7 области:

  • Модни стоки — Облекло, очила, обувки, кожени аксесоари, кожени изделия, куфари, аксесоари за пушачи, бижута, парфюми, часовници, писалки и прочие
  • Домашни стоки — Легла и спално бельо, обзавеждане, прибори за хранене
  • Спортни стоки — Мотори, голф аксесоари, колички за голф
  • Безопасност и DIY — Градинарско машини и съолъжения, електрически инструменти, аксесоари и облекла за безопасност
  • Електроника и технологии — Аксесоари за мултимедийни устройства, мобилни телефони
  • Храни и напитки — кафенета и локали, кафе, деликатеси, енергийна напитка, водка, вино
  • B2B — Хотели и офис обзавеждане.

Предистория на компанията

Цялата мистика около компанията Tonino Lamborghini започва и е неразривно свързана със създателя на луксозната спортна марка Lamborghini, който е имал вдъхновението, уменията и решимостта да превърне своята мечта в реалност. Бащата на Trattori and Automobili Lamborghini, Феручо Елио Артуро Ламборгини е роден на 28 април 1916, в земеделско семейство от малко селце близо до Болоня, във винения регион Емилия — Романя.

Неговите инженерни познания и ноу -хау го подтикват да влезе в бизнеса с производство на трактори. След войната, Италия имала крещящ недостиг на трактори. Усещайки златната възможност, Феручо започва да изкупува излишните вече военни машини и да ги реконфигурира като трактори. През 1948 г. в Пиеве ди Ченто той основава компанията Lamborghini Trattori. Това е хитър ход, който се превръща в процъфтяващ бизнес за младия предприемач, който го бързо го превръща в един много богат човек. През 1959 г. той открива фабрика за масла, Lamborghini Bruciatori, която по-късно навлиза в бизнеса с климатична техника.

През 1963 г. Феручо Ламборгини, създава компанията Automobili Lamborghini, която го изстрелва в света на лукса. Бизнес върви изключително добре и надминава очакванията на Феручо.Спортните автомобили Lamborghini стават една от емблемите на лукса и са сред любимите скъпи играчки на световния елит.

Феручо Ламборгини

Цялата мистика около компанията Tonino Lamborghini започва и е неразривно свързана със Феручо Ламборгини, създателя на луксозната спортна марка Lamborghini, човекът имал вдъхновението, уменията и решимостта да превърне своята мечта в реалност.

Феручо Ламборгини заедно с своите произведения

В края на 1970 г., в резултат на финансови проблеми и отказани поръчки по време на петролното ембарго и световна рецесия, Ламборгини продава автомобилния бизнес си и се оттегля в едно имение в Кастилионе дел Лаго, на брега на езерото Трасимено, наречено «La Fiorita». Имотът е във винения регион на централна Италия, Умбрия, където той се връща съм своите корени и започва да се занимава с винопроизводството. Но неуморимият му и буден ум го подтиква постоянно към нови инвестиции и той построява голф игрище, което пък го вдъхновява да изобрети хидравлично задвижвани голф колички. По късно той построява в имението и музей на автомобила.

Феручо Ламборгини почива от сърдечен удар на 77 годишна възраст на 20 февруари 1993 г. той е наследен от неговият син Антонино, който застава начело на компанията и дъщеря му, от третия брак, Патриция, която поема управлението на имението и винопроизводството. На този етап индустриалния бизнес на Lamborghini Group включва трактори, отоплителни инсталации, горелки и хидравлични съоръжения.

Лого на фирмата Тонино Ламборджини

И до днес разярения бик е символ на марките Lamborghini.

Разяреният бик, логото на Lamborghini

Бикоборството е ключова част от идентичността на Lamborghini. През 1962 г., Феручо Ламборгини посещава в Севиля ранчото на Дон Едуардо Миура, известен с отглеждането на испански бойни бикове. Може би, защото е зодия Телец, Ламбургини е изключително впечатлен от величествените животни на Миура и моментално решава, че бика трябва да бъде емблема на автомобилната компания, която тогава възнамерява са открие.

За Tonino Lamborghini

Наследствен гений и традиции

Синът на Феручо, Тонино притежава способността да прави елегантни и смели нововъведения, които същевременно са верни на традициите.

Часовник Спайдер на Тонино Ламборгини
Часовник Спайдер на Тонино Ламборгини

През 1981 Тонино Ламборгини проектира първият си марков часовник, елегантна интерпретация на историческите ценности и символи, характерни за неговото семейство. Това е само началото на поредица от уникални решения, чрез които Тонино вдъхна отново живот и признание към семейната марка. Черпейки вдъхновение от професионалния си опит в областта на инженерството и дизайна, той разширява понятието лукс за продукти в съвременния, основан на технологиите и иновациите, свят: часовници, очила, парфюми, модни аксесоари, обзавеждане, облекло, създадени с най-добро качество и най-търсени материали. Продуктите на новата компания са координирана вселена от стил, изразена в едно изречение: «Puro Talento Italiano».

Вината Сангуе ди Миура на Тонино Ламборгини

Tonino Lamborghini става известен в лозаро-винарския бизнес със своите престижни линии вина «Sangue di Miura» и «Palazzo del Vignola»

Тонино, притежава способността да усеща тенденциите както в модата, така и на пазара. След успеха на първата си колекция от маркови аксесоари в Италия и Европа, той решава да насочи развитието на бизнеса си на китайския пазар. През 1983 г. той отваря на първия си магазин в Хонг Конг. Скоро Tonino Lamborghini се е превръща в силно призната марка, ценена в цял Китай.

През 1991 Tonino Lamborghini получава почетната степен по машинно инженерство от Университета в Ню Йорк . След 20 години управленски и инженерен опит и грижа за околната среда, Тоннио Ламборгини проектира първият си модел, електрическа количка за голф. Той основава две нови фирми за производство на работни колички, голф колички с електрически еко — дизелови двигатели, и градски коли с ниско вредно въздействие върху околната среда.

Лицензионно преотстъпване на марката

Tonino Lamborghini е марка, която цел е да предлагала на клиентите си луксозни продукти с изключителен дизайн и най-високо качество. С цел да се консолидира с продукти от други сфери на бизнес, международно разпространение, като едновременно гарантирайки приемственост на своите ценности и ниво на услугите, компанията Tonino Lamborghini е прегърнала лицензираното преотстъпване на своята марка като стратегия за своето развитие. Tonino Lamborghini избира като лицензианти само най-добрите играчи във всяка индустрия. Всички лицензианти на Tonino Lamborghini създават едновременно както качествени и авангардни продукти, така и по маркетинг и дистрибуция.

Навлизане в хранително вкусовата и алкохолната индустрии

С типичният си новаторски стил, който винаги го е отличавал от останалите, през 90 — те години, Tonino Lamborghini е сред първите марки с международна линия премиум гастрономически продукти: кафе, вино, деликатеси, екстра върджин зехтин, балсамов оцет, тестени изделия и сосове. Всички продукти са израз на престижната италианска кулинарна традиция, с качество гарантирано от марката Tonino Lamborghini.

Енергийна напитка Тонино Ламборгини

През 2011 г, като част от линията Coffee&Hospitality, компанията лансира своята енергийна напитка — Tonino Lamborghini Energy Drink.

Кафе-бар Тонино Ламборгини

Успехът на деликатесите с марката Tonino Lamborghini, проправи пътя, през 2000 г., на проекта «Hospitality», за отваряне на вериги от ресторанти и кафе салони, а по късно и на бизнес хотели и жилищни сгради в рамките на Европа, Близкия Изток и Америка.

«Centro Stile Tonino Lamborghini»

През 1997 Тонино Ламборгини реставрира «Palazzo del Vignola» («Палацо де Виньола»), 500 годишна вила в покрайнините на Болоня и е превръща в централа на компанията. Днес това е мястото, където се раждат дизайнерските и модни творения на «Centro Stile Tonino Lamborghini».

водка Тонино Ламборгини

Навлизането в премиум сегмента на алкохолната индустрия с Tonino Lamborghini Vodka е едно от най-големите постижения на марката.

Палацо де Виньола, главната квартира на Тонино Ламборгини

Всеки продукт измислен, проектиран и създаден от «Centro Stile Tonino Lamborghini» е уникален. Изключителната синергия между способността на екипа за иновации и верността към традиционните форми и италианския стил са ключът към успеха на всеки един от продуктите под марката Tonino Lamborghini. «Centro Stile Tonino Lamborghini» предлага консултации с всички партньори на групата, в различни фази от зачатието, проектиране и инженеринг на новите идеи до финалния етап, реализацията на самия продукт. Офисът също работи и като консултантско студио за външни фирми чрез планирането на продукти с марката «Centro Stile Tonino Lamborghini».

Очила от модната линия на Тонино ламборгини
Фотьойл с дизайн на Тонино Ламборгини

Въпреки световната икономическа криза, през 2010 г. продуктите под марката Tonino Lamborghini регистрират глобален оборот от 210 милиона евро. Изключителен резултат, получен благодарение на нови партньорства в областта на модните аксесоари и на проекта «Hospitality».

Търговски марки

Палацо де Виньола лого лого
Лого на Сангуе ди Миура лого
лого на Тонино Ламборгини енерджи лого
Лого на водка Тонино Ламборгини лого
Корпоративен банер на Тонино Ламорджини
Тонино Ламборгини

Тонино Ламборджини, човекът, чийто творческият дух, страст към дизайна и технологията трансформира в стил, който с годините се превръща в синоним на оригиналност и лукс, ценени по целия свят.


Производители и глобални играчи

Бизнес каталог на фирми собственици на марки, чийто продажби се реализират в най-малко в два региона по света, и не повече от 80% във всеки един от тях.
  • Сортирай по име
  • Сортирай по държава
реклама Whiskey Fest 2019
Най-новият майстор на избата Реми Мартин, Батист Луезу.

Конячната къща Rémy Martin има нов селър мастър

Rémy Martin (Реми Мартен) обявиха, че Батист Луезу (Baptiste Loiseau), ще наследи настоящия господар на избата, жената с уникалния нос, гранд дамата на коняка, Пиерет Трише (Pierrette Trichet).