Леки, вкусни и винаги с доказан произход

Характеристика на бутилираните премиксирани напитки — Alcopop
Алкопоп панорамна

Основните представители на готовите за употреба премиксирани алкохолни напитки са т.нар. Alcopop (Алкопоп). Обикновено те се сервират в малки стъклени и елегантни бутилки от по 330 мл. (355 мл за Северна Америка) и имат алкохолно съдържание, което варира между 4 и 7 об. % алк. Алкопоп представляват миксове на стандартни алкохолни напитки като водка, ром и др. с безалкохолни миксери и обикновено са леко газирани. Поради ниското си алкохолно съдържание, те не споделят забранителните ограничения на своите високоалкохолни събратя и могат да се продават свободно, дори на места, където е позволена продажбата само на бира.

За разлика от бутилираните и премиксирани коктейли, Алкопоп са ориентирани към потребление директно в заведенията и най-вече в големите нощни клубове. Предполагам сте присъствали, на партита от по няколко хиляди души, където е почти невъзможно да се изпълняват поръчки по-сложни от бутилка бира. Ако там си поръчате коктейл определено ще ви изгледат странно или направо ще ви се изсмеят. Тези са напитки изключително удобни и благодарение на тях барманите, работещи на такива места, могат да си отдъхнат да миксират обичайните комбинации, на водка, ром, уиски и др. с безалкохолни миксери. Като добавим пластмасовите чаши използвани обикновено при такива масови мероприятия, които се изливат почти винаги неизпити, тези напитки удрят точно в десетката.

За мен най-ценното при Алкопоп е, че винаги мога да разчитам на качествен алкохол, дори на места, които ми изглеждат съмнителни. Наред с наименованието на премиксираната напитка винаги стои и марката, чието производство е тя. Обикновено тези напитки са дело на световноизвестни марки, и качеството им е гарантирано.

Някои потребители предпочитат да пият Алкопоп, защото са останали с впечатлението, че те не са с много високо алкохолно съдържание. Това е така, благодарение на измамно сладкия и обикновено плодов вкус. Затова Алкопоп са особено популярни сред по-младото поколение. Измамния сладък вкус, обаче може да доведе до доста сериозни последствия. Тези напитки се предлагат в единични бутилки, и съдържат поне една мярка стандартен алкохол, т.е. равняват се на алкохоното съдържание на халба бира, чаша вино или популярни комбинации като водка с кола и джин тоник. Тяхната продажба е забранена за лица под 18 годишна възраст. Примамливите и цветни опаковки обаче привличат тийнейджърите и благодарение на недобросъвестните търговци, те стават лесна плячка на алкохола. Предвид ограничаването на тяхната консумация от непълнолетни, правителствата в много страни умишлено увеличават данъчните механизми конкретно върху тази група алкохолни напитки и поради тази причина те се продават на доста високи цени. Тази мярка води в последно време до тяхното постепенно заместване с миксове приготвени от барманите. Независимо от това някои марки продължават да имат изключително силни позиции на пазара.

автор: bgBarman.bg

Алкопоп

Bacardi Breezer / Kulov Ice / Original Long Drink

Леки, вкусни и винаги с доказан произход

Характеристика на бутилираните премиксирани напитки — Alcopop
Алкопоп панорамна

Основните представители на готовите за употреба премиксирани алкохолни напитки са т.нар. Alcopop (Алкопоп). Обикновено те се сервират в малки стъклени и елегантни бутилки от по 330 мл. (355 мл за Северна Америка) и имат алкохолно съдържание, което варира между 4 и 7 об. % алк. Алкопоп представляват миксове на стандартни алкохолни напитки като водка, ром и др. с безалкохолни миксери и обикновено са леко газирани. Поради ниското си алкохолно съдържание, те не споделят забранителните ограничения на своите високоалкохолни събратя и могат да се продават свободно, дори на места, където е позволена продажбата само на бира.

За разлика от бутилираните и премиксирани коктейли, Алкопоп са ориентирани към потребление директно в заведенията и най-вече в големите нощни клубове. Предполагам сте присъствали, на партита от по няколко хиляди души, където е почти невъзможно да се изпълняват поръчки по-сложни от бутилка бира. Ако там си поръчате коктейл определено ще ви изгледат странно или направо ще ви се изсмеят. Тези са напитки изключително удобни и благодарение на тях барманите, работещи на такива места, могат да си отдъхнат да миксират обичайните комбинации, на водка, ром, уиски и др. с безалкохолни миксери. Като добавим пластмасовите чаши използвани обикновено при такива масови мероприятия, които се изливат почти винаги неизпити, тези напитки удрят точно в десетката.

За мен най-ценното при Алкопоп е, че винаги мога да разчитам на качествен алкохол, дори на места, които ми изглеждат съмнителни. Наред с наименованието на премиксираната напитка винаги стои и марката, чието производство е тя. Обикновено тези напитки са дело на световноизвестни марки, и качеството им е гарантирано.

Някои потребители предпочитат да пият Алкопоп, защото са останали с впечатлението, че те не са с много високо алкохолно съдържание. Това е така, благодарение на измамно сладкия и обикновено плодов вкус. Затова Алкопоп са особено популярни сред по-младото поколение. Измамния сладък вкус, обаче може да доведе до доста сериозни последствия. Тези напитки се предлагат в единични бутилки, и съдържат поне една мярка стандартен алкохол, т.е. равняват се на алкохоното съдържание на халба бира, чаша вино или популярни комбинации като водка с кола и джин тоник. Тяхната продажба е забранена за лица под 18 годишна възраст. Примамливите и цветни опаковки обаче привличат тийнейджърите и благодарение на недобросъвестните търговци, те стават лесна плячка на алкохола. Предвид ограничаването на тяхната консумация от непълнолетни, правителствата в много страни умишлено увеличават данъчните механизми конкретно върху тази група алкохолни напитки и поради тази причина те се продават на доста високи цени. Тази мярка води в последно време до тяхното постепенно заместване с миксове приготвени от барманите. Независимо от това някои марки продължават да имат изключително силни позиции на пазара.

автор: bgBarman.bg
реклама Sofia Bar Show
Сокове Флорина

Марката «Флорина» с нов собственик

Според информация на Българската фондова борса — x3news, на 4.09.2013 г., е извършена продажба на 100% от акциите на дружеството от ВМ Финанс груп АД на британската Ню Юръп Спешъл Ситюейшънс Лимитид (New Europe Special Situations Limited).