Всичко от което се нуждаете е лед

Характеристика на премиксираните и бутилирани алкохолни коктейли
Премиксирани коктейли 2

Готовите за консумация коктейли (RTD —Ready to Drink) са на пазара от скоро и определено се градят около две ключови думи: лесно и удобно. Потребителят просто трябва да излее напитката в чаша с лед и да я гарнира (ако има и шейкър да я разбие още по-добре). Домакините вече не само, че могат да се представят изумително пред своите гости, предлагайки им, с лекота екзотични коктейли, но и не трябва да отделят излишно повече време за тях. Всеки знае, или е чувал за тези коктейли като Маргарита, Космополитан или Зомби, но повечето не знаят как да ги приготвят.

Потребителското търсене на разнообразни и задължително качествени смесени напитки е катализатор за бързото развитие на този сектор от индустрията. Първоначално световните марки започват да предлагат известни миксове като Gordon’s & Tonic и Bacardi & Cola например. Експлозията от нови и нови идеи, видове и марки стартира съвсем наскоро, когато се засилва влиянието на коктейлите върху пазара. В световен мащаб, се забелязва че и фирмите произвеждащи основно миксове за коктейли, започват да добавят алкохол в своите продукти и да се борят за пазарен дял в сегмента на премиксирани коктейли. Големите производители преориентират стратегиите си. Вместо да харчат огромни суми за убеждаване на собствениците на заведения, да приготвят коктейлите с техните марки алкохол, те произвеждат направо коктейла и го правят познаваем за клиента. В началото тези продукти са предназначени предимно за домашно потребление, но все повече могат да бъдат забелязани и в заведенията.

Неопитните в приготвянето на коктейли собственици на заведения предвидливо калкулират готовите премиксове в своите менюта. В края на нещата не е нужно да си добър барман, за да си успешен търговец. Според пазарни анализатори, 83% от барманите са съгласни, че премиксираните коктейли правят тяхната работа по-лесна. Те определено не струват по-евтино от стандартно приготвяните коктейли, но намаляват разходите за поддържане на стока, подготовка за работа, инвентаризация и винаги имат един и същ вкус.

Негово Величество клиентът, е разбира се по-лесно да бъде убеден, че бутилираното, от реномирана марка е по-добро от това, което му е сложил бармана, с «незнайна репутация». Това разбира се, погледнато от този ъгъл, е удар под кръста. Не всички бармани са такива. Занимавам се с този бизнес вече повече от двайсет години и точно толкова се боря с разбирането на хората, и споря, че Пиня Колада не е онзи бял ликьор от бутилката (химия, която все още може да се намери), а един от най-известните коктейли в света и не се правя на разбирко, приготвяйки го, без да използвам въпросната бутилка. За съжаление коктейлната култура идва в България много след премиксираните бутилирани коктейли (в случая с моята Пиня Колада, това даже не е премиксиран коктейл а евтин ликьор направен с изкуствени аромати и определено с ужасно качество).

Мощната сила на рекламата, също така може да подведе потребителите, особено по отношение на съставките и пропорциите. Българския клиент все още не е толкова наясно с коктейлите и лесно манипулируем от страна на компаниите с големите бюджети.

Както може би разбрахте тази категория се разделя на две подкатегории: класически премиксирани напитки и премиксирани коктейли. Класически премиксирани напитки, с около 8 об. % алк., са по същество класически миксери, лесно възпроизвеждани от потребителите или барманите като ром с кола, джин с тоник, и др. Те са готови да послужат при градинско парти, купон на яхтата или голям DJ форум. От друга страна премиксираните коктейли обхващат традиционни класически коктейли като Космополитан, Мохито, Маргарита и др. и имат малко по-високо алкохолно съдържание.

Аз съм на мнение, че всичко трябва да бъде опитано. Така се вземат най-правилните рошения за това, кое ни харесва и кое не. Няма хубаво и лошо, защото всичко е въпрос на вкус, така че ако бармана обикновено ви приготвя вкусни коктейли, задължително му се доверете, но ако те никога не ви допадат се обърнете към премиксираните и готови за употреба. Това е пазар, който тепърва ще се развива, така че очаквайте все повече нови и нови популярни и не толкова популярни вкусове.

Наздраве!

автор: bgBarman.bg

Премиксирани коктейли

B&B / Burnett's Cocktails / Hot Irishman Irish Coffee / Jose Cuervo Margaritas / Kir Royal Lejay Lagoute / Skinnygirl / Smirnoff Ready to Serve Cocktails / William Pitterson Cocktails / Winterman

Всичко от което се нуждаете е лед

Характеристика на премиксираните и бутилирани алкохолни коктейли
Премиксирани коктейли 2

Готовите за консумация коктейли (RTD —Ready to Drink) са на пазара от скоро и определено се градят около две ключови думи: лесно и удобно. Потребителят просто трябва да излее напитката в чаша с лед и да я гарнира (ако има и шейкър да я разбие още по-добре). Домакините вече не само, че могат да се представят изумително пред своите гости, предлагайки им, с лекота екзотични коктейли, но и не трябва да отделят излишно повече време за тях. Всеки знае, или е чувал за тези коктейли като Маргарита, Космополитан или Зомби, но повечето не знаят как да ги приготвят.

Потребителското търсене на разнообразни и задължително качествени смесени напитки е катализатор за бързото развитие на този сектор от индустрията. Първоначално световните марки започват да предлагат известни миксове като Gordon’s & Tonic и Bacardi & Cola например. Експлозията от нови и нови идеи, видове и марки стартира съвсем наскоро, когато се засилва влиянието на коктейлите върху пазара. В световен мащаб, се забелязва че и фирмите произвеждащи основно миксове за коктейли, започват да добавят алкохол в своите продукти и да се борят за пазарен дял в сегмента на премиксирани коктейли. Големите производители преориентират стратегиите си. Вместо да харчат огромни суми за убеждаване на собствениците на заведения, да приготвят коктейлите с техните марки алкохол, те произвеждат направо коктейла и го правят познаваем за клиента. В началото тези продукти са предназначени предимно за домашно потребление, но все повече могат да бъдат забелязани и в заведенията.

Неопитните в приготвянето на коктейли собственици на заведения предвидливо калкулират готовите премиксове в своите менюта. В края на нещата не е нужно да си добър барман, за да си успешен търговец. Според пазарни анализатори, 83% от барманите са съгласни, че премиксираните коктейли правят тяхната работа по-лесна. Те определено не струват по-евтино от стандартно приготвяните коктейли, но намаляват разходите за поддържане на стока, подготовка за работа, инвентаризация и винаги имат един и същ вкус.

Негово Величество клиентът, е разбира се по-лесно да бъде убеден, че бутилираното, от реномирана марка е по-добро от това, което му е сложил бармана, с «незнайна репутация». Това разбира се, погледнато от този ъгъл, е удар под кръста. Не всички бармани са такива. Занимавам се с този бизнес вече повече от двайсет години и точно толкова се боря с разбирането на хората, и споря, че Пиня Колада не е онзи бял ликьор от бутилката (химия, която все още може да се намери), а един от най-известните коктейли в света и не се правя на разбирко, приготвяйки го, без да използвам въпросната бутилка. За съжаление коктейлната култура идва в България много след премиксираните бутилирани коктейли (в случая с моята Пиня Колада, това даже не е премиксиран коктейл а евтин ликьор направен с изкуствени аромати и определено с ужасно качество).

Мощната сила на рекламата, също така може да подведе потребителите, особено по отношение на съставките и пропорциите. Българския клиент все още не е толкова наясно с коктейлите и лесно манипулируем от страна на компаниите с големите бюджети.

Както може би разбрахте тази категория се разделя на две подкатегории: класически премиксирани напитки и премиксирани коктейли. Класически премиксирани напитки, с около 8 об. % алк., са по същество класически миксери, лесно възпроизвеждани от потребителите или барманите като ром с кола, джин с тоник, и др. Те са готови да послужат при градинско парти, купон на яхтата или голям DJ форум. От друга страна премиксираните коктейли обхващат традиционни класически коктейли като Космополитан, Мохито, Маргарита и др. и имат малко по-високо алкохолно съдържание.

Аз съм на мнение, че всичко трябва да бъде опитано. Така се вземат най-правилните рошения за това, кое ни харесва и кое не. Няма хубаво и лошо, защото всичко е въпрос на вкус, така че ако бармана обикновено ви приготвя вкусни коктейли, задължително му се доверете, но ако те никога не ви допадат се обърнете към премиксираните и готови за употреба. Това е пазар, който тепърва ще се развива, така че очаквайте все повече нови и нови популярни и не толкова популярни вкусове.

Наздраве!

автор: bgBarman.bg
реклама Whiskey Fest 2019
лопатки за лед 330-330

Лопатка за лед

В която и страна да се намирате, каквито и хигиенни стандарти да спазват там, ледът винаги и навсякъде се приема като храна.