Le Fruit de Monin Raspberry
Le Fruit de Monin Raspberry (Плодовото пюре малини на Монин) е натурален продукт, приготвен от пресни, зрели ароматни малини, с уникален вкус и текстура
В очите на повечето хора откриването и експлоатацията на заведение е толкова лесно, колкото да наемат помещение, да създадат атрактивен интериор, оборудват с техника, заредят със стока и назначат персонал. После парите потичат като река. За тези, които вече са се гмурнали и плуват в тази дълбока вода е ясно, че това изобщо не е така.
В очите на повечето хора откриването и експлоатацията на заведение е толкова лесно, колкото да наемат помещение, да създадат атрактивен интериор, оборудват с техника, заредят със стока и назначат персонал. После парите потичат като река. За тези, които вече са се гмурнали и плуват в тази дълбока вода е ясно, че това изобщо не е така.
Управлението на едно заведение е сложен и не лек процес, изпълнен с много перипетии и тънкости. В действителност професионалните училища могат да Ви подготвят много добре на теория, но практиката е доста по-различна и за разлика от учебните казуси и модели, не прощава грешки.
В този раздел на BGBARMAN, ще насочим онези, които тепърва стартират и предадем практически опит на тези, които имат нужда от съвет.
Вижте накратко какво включва този раздел на ПРОФИ
Това е най-омразната част от мениджмънта на едно заведение. Колкото и да сте изпълнени с ентусиазъм и планове да покажете на света своето «ноу хау» и да разбиете конкуренцията това, за съжаление е нещо, от което не можете да избягате. Ако сте част от голяма компания с развита структура това няма да ви засегне с пълната си сила, защото повечето от нещата ще се свършат от администрацията. Ако обаче тепърва стартирате собствен бизнес или управлявате малко заведение, ще трябва да се сблъскате с пълната сила на бюрокрацията. Това, което трябва да си сложите като обица на ухото са три неща:
Ако можете да прехвърлите част от бумащината, като делегирате това задължение на свои заместници или на някой от персонала, може да се определите като голям късметлия. Това обаче не Ви освобождава от отговорност, защото Вие сте този (тази) който (която) при проблем, ще е на устата на топа.
Следвайте тези правила и дръжте подчинените си изкъсо, защото врагът има много лица и дебне зад ъгъла с дебел кочан актове в ръка.
Повече за документацията, по институции, може да научите в конкретната рубрика.
Колкото и да сте добър в професията, не сте многоръкият Шива и ще трябва да наемете персонал. Освен това, че ще им плащате заплати и осигуровки всеки един от тях ще ви натовари с допълнителна бумащина като длъжностни характеристики, правилници за вътрешния ред и прочие, която отново може да намерите в раздел документация. Това обаче е най-малкия Ви проблем. Колкото и да е хубаво да имате подчинени и да издавате заповеди, ако вече не сте разбрали, скоро ще осъзнаете, че Вие не сте най-големия им приятел и не всичко, което им казвате се изпълнява. Ще разберете, че управлението на персонала не е толкова лесно колкото изглежда.
Помнете, че всеки един нает работник е там не, за да направи управляваното от вас предприятие номер едно в бизнеса, а за пари. И ако намери възможност да получи колкото е възможно повече с по малко усилия и труд ще се възползва моментално. Вашата задача освен да ги запознаете с принципите и начина на работа, но и да ги контролирате и следите, че те правят точно това, което трябва и че не рушат, а издигат имиджа на заведението. Не забравяйте обаче, че и те са човешки същества и трябва да се отнасяте към тях с уважение и да не наранявате достойнството им. Постигането на баланс между тези два пилона на управлението на персонала задвижва колелото на успешния мениджмънт на персонала.
В раздела управление на персонала ще намерите статии от специалисти по управление на човешките ресурси, които сме счели за подходящи за целите на бизнеса със заведения. Разглеждаме казуси, от нашия практически опит и създаваме модели на поведение.
Управлението на паричните потоци и генерирането на печалба са теми, които вълнуват всеки. Това е тема, по която всеки с и без опит с готовност ще ви даде съвет, защото когато става дума за пари, всички сме специалисти. В този раздел съвети как гарантирано да направите повече пари, са последното нещо, което ще намерите. Както всеки бизнес си има своя специфика, така и всяка негова единица, при нас заведение, е строго конкретен случай. Смятаме, че е твърде несериозно някой, изкачил се високо и гледащ надалеко от своята камбанария, да раздава съвети, без да знае всички елементи на проблема.
Това на което обръщаме внимание тук е как най-добре да управлявате паричните потоци и как да предвиждате и планирате плащанията които Ви предстоят. Ще намерите електронни таблици, с които да контролирате разходите, софтуерни продукти за мониторинг и анализ, разглеждаме счетоводни казуси, и най-вече се опитаме да ви дадем съвети за ситуации от практиката, с които сме се справяли. За да намерим заедно правилния път във всяка една ситуация и проблем, Вашите коментари винаги са добре дошли.
Всеки един от вас се опитва да пробие в една доста трудна и конкурентна среда, затова начина, по който предлагате своите продукти и услуги е жизненоважен за оцеляването ви. Дори да притежавате най-прекрасния интериор, да сте наели и обучили най-усмихнатия и вежлив пероснал, да предлагате продукт, който е уникален и да сте най-добрите професионалисти в бранша, ще трябва да направите така, че хората да разберат за това. Всичко това прави маркетинга и рекламата задължително перо в разходния бюджет на всяко заведение.
Тук ще намерите практически съвети и информация, за това как най-разумно да планирате своите рекламни кампании, промоции и мероприятия.
Много често, менюто (бар картата), се счита като задължителен елемент, който по законова наредба трябва да присъства в заведението. След интериора и усмивката на персонала това е следващото нещо, което дава информация на клиентите кои сте Вие и какво могат да очакват от Вашето заведение. Менюто трябва да бъде подредено така, че клиента да се ориентира бързо в него, да дава точна и достоверна информация за предлаганите от вас храни и напитки, да го насочва към това, на което Вие искате да обърне внимание и най-важното да продава.
В този раздел ще намерите тънкости от практиката как да изградите едно успешно меню, съобразено с типа на Вашето заведение.
Малко хора осъзнават, че в действителност това, което клиента консумира във всяко едно заведение е продукт от взаимодействието на стоки, машини, инструменти и хора. Вече споменах колко е важно как управлявате вашия персонал, но не по малко значение трябва да обърнете на това, което те използват в процеса на работа. Машините, инструментите и аксесоарите, с които работи вашия персонал не са само активи, които са ви зачислени, и трябва да са в наличност при евентуална инвентаризация. Заедно със стоките те са отговорни за качеството на предлаганата от заведението продукция. Управлението на стоките и инвентарът в едно заведение е много сериозна тема. Заявки и съхранение на стоки, поддръжка, инструкции за експлоатация и принзипи на работа на машините, модели на управление, инвентаризации — всичко за това как те да работят за вас, а не против вас.
Освен, че трябва да напълните няколко папки с документи, да ги актуализирате и управлявате, за да сте в този бизнес трябва да спазвате и законите, които стоят зад тях. Няма как при набирането на всеки един документ да не попрочетете и научите нещо от законовите норми. Дали това обаче е достатъчно. Управлението на едно заведение не е песен и изисква да си постоянно в час не само с последните тенденции в бизнеса, но и с последните актуализации на нормативната база. Незнанието не е оправдание според нашето законодателство, така че това няма да ви помогне, когато врагът с дебелия тефтер с актове се покаже на вратата. Знам, че в повечето от наредбите ще намерите по-скоро основания да ви глобяват без никаква логика, но както казваше един професор в университета «не търсете логика в законите, а ги спазвайте».
На този етап BGBARMAN е мъниче, което расте с всеки изминал час. Не ни се сърдете, ако в този момент не намирате нужната Ви информация. Въпреки че екипът на BGBARMAN работи на пълни обороти, ние сме в началото на нещо необятно.
«И нека силата бъде с вас»
В очите на повечето хора откриването и експлоатацията на заведение е толкова лесно, колкото да наемат помещение, да създадат атрактивен интериор, оборудват с техника, заредят със стока и назначат персонал. После парите потичат като река. За тези, които вече са се гмурнали и плуват в тази дълбока вода е ясно, че това изобщо не е така.
Управлението на едно заведение е сложен и не лек процес, изпълнен с много перипетии и тънкости. В действителност професионалните училища могат да Ви подготвят много добре на теория, но практиката е доста по-различна и за разлика от учебните казуси и модели, не прощава грешки.
В този раздел на BGBARMAN, ще насочим онези, които тепърва стартират и предадем практически опит на тези, които имат нужда от съвет.
Вижте накратко какво включва този раздел на ПРОФИ
Това е най-омразната част от мениджмънта на едно заведение. Колкото и да сте изпълнени с ентусиазъм и планове да покажете на света своето «ноу хау» и да разбиете конкуренцията това, за съжаление е нещо, от което не можете да избягате. Ако сте част от голяма компания с развита структура това няма да ви засегне с пълната си сила, защото повечето от нещата ще се свършат от администрацията. Ако обаче тепърва стартирате собствен бизнес или управлявате малко заведение, ще трябва да се сблъскате с пълната сила на бюрокрацията. Това, което трябва да си сложите като обица на ухото са три неща:
Ако можете да прехвърлите част от бумащината, като делегирате това задължение на свои заместници или на някой от персонала, може да се определите като голям късметлия. Това обаче не Ви освобождава от отговорност, защото Вие сте този (тази) който (която) при проблем, ще е на устата на топа.
Следвайте тези правила и дръжте подчинените си изкъсо, защото врагът има много лица и дебне зад ъгъла с дебел кочан актове в ръка.
Повече за документацията, по институции, може да научите в конкретната рубрика.
Колкото и да сте добър в професията, не сте многоръкият Шива и ще трябва да наемете персонал. Освен това, че ще им плащате заплати и осигуровки всеки един от тях ще ви натовари с допълнителна бумащина като длъжностни характеристики, правилници за вътрешния ред и прочие, която отново може да намерите в раздел документация. Това обаче е най-малкия Ви проблем. Колкото и да е хубаво да имате подчинени и да издавате заповеди, ако вече не сте разбрали, скоро ще осъзнаете, че Вие не сте най-големия им приятел и не всичко, което им казвате се изпълнява. Ще разберете, че управлението на персонала не е толкова лесно колкото изглежда.
Помнете, че всеки един нает работник е там не, за да направи управляваното от вас предприятие номер едно в бизнеса, а за пари. И ако намери възможност да получи колкото е възможно повече с по малко усилия и труд ще се възползва моментално. Вашата задача освен да ги запознаете с принципите и начина на работа, но и да ги контролирате и следите, че те правят точно това, което трябва и че не рушат, а издигат имиджа на заведението. Не забравяйте обаче, че и те са човешки същества и трябва да се отнасяте към тях с уважение и да не наранявате достойнството им. Постигането на баланс между тези два пилона на управлението на персонала задвижва колелото на успешния мениджмънт на персонала.
В раздела управление на персонала ще намерите статии от специалисти по управление на човешките ресурси, които сме счели за подходящи за целите на бизнеса със заведения. Разглеждаме казуси, от нашия практически опит и създаваме модели на поведение.
Управлението на паричните потоци и генерирането на печалба са теми, които вълнуват всеки. Това е тема, по която всеки с и без опит с готовност ще ви даде съвет, защото когато става дума за пари, всички сме специалисти. В този раздел съвети как гарантирано да направите повече пари, са последното нещо, което ще намерите. Както всеки бизнес си има своя специфика, така и всяка негова единица, при нас заведение, е строго конкретен случай. Смятаме, че е твърде несериозно някой, изкачил се високо и гледащ надалеко от своята камбанария, да раздава съвети, без да знае всички елементи на проблема.
Това на което обръщаме внимание тук е как най-добре да управлявате паричните потоци и как да предвиждате и планирате плащанията които Ви предстоят. Ще намерите електронни таблици, с които да контролирате разходите, софтуерни продукти за мониторинг и анализ, разглеждаме счетоводни казуси, и най-вече се опитаме да ви дадем съвети за ситуации от практиката, с които сме се справяли. За да намерим заедно правилния път във всяка една ситуация и проблем, Вашите коментари винаги са добре дошли.
Всеки един от вас се опитва да пробие в една доста трудна и конкурентна среда, затова начина, по който предлагате своите продукти и услуги е жизненоважен за оцеляването ви. Дори да притежавате най-прекрасния интериор, да сте наели и обучили най-усмихнатия и вежлив пероснал, да предлагате продукт, който е уникален и да сте най-добрите професионалисти в бранша, ще трябва да направите така, че хората да разберат за това. Всичко това прави маркетинга и рекламата задължително перо в разходния бюджет на всяко заведение.
Тук ще намерите практически съвети и информация, за това как най-разумно да планирате своите рекламни кампании, промоции и мероприятия.
Много често, менюто (бар картата), се счита като задължителен елемент, който по законова наредба трябва да присъства в заведението. След интериора и усмивката на персонала това е следващото нещо, което дава информация на клиентите кои сте Вие и какво могат да очакват от Вашето заведение. Менюто трябва да бъде подредено така, че клиента да се ориентира бързо в него, да дава точна и достоверна информация за предлаганите от вас храни и напитки, да го насочва към това, на което Вие искате да обърне внимание и най-важното да продава.
В този раздел ще намерите тънкости от практиката как да изградите едно успешно меню, съобразено с типа на Вашето заведение.
Малко хора осъзнават, че в действителност това, което клиента консумира във всяко едно заведение е продукт от взаимодействието на стоки, машини, инструменти и хора. Вече споменах колко е важно как управлявате вашия персонал, но не по малко значение трябва да обърнете на това, което те използват в процеса на работа. Машините, инструментите и аксесоарите, с които работи вашия персонал не са само активи, които са ви зачислени, и трябва да са в наличност при евентуална инвентаризация. Заедно със стоките те са отговорни за качеството на предлаганата от заведението продукция. Управлението на стоките и инвентарът в едно заведение е много сериозна тема. Заявки и съхранение на стоки, поддръжка, инструкции за експлоатация и принзипи на работа на машините, модели на управление, инвентаризации — всичко за това как те да работят за вас, а не против вас.
Освен, че трябва да напълните няколко папки с документи, да ги актуализирате и управлявате, за да сте в този бизнес трябва да спазвате и законите, които стоят зад тях. Няма как при набирането на всеки един документ да не попрочетете и научите нещо от законовите норми. Дали това обаче е достатъчно. Управлението на едно заведение не е песен и изисква да си постоянно в час не само с последните тенденции в бизнеса, но и с последните актуализации на нормативната база. Незнанието не е оправдание според нашето законодателство, така че това няма да ви помогне, когато врагът с дебелия тефтер с актове се покаже на вратата. Знам, че в повечето от наредбите ще намерите по-скоро основания да ви глобяват без никаква логика, но както казваше един професор в университета «не търсете логика в законите, а ги спазвайте».
На този етап BGBARMAN е мъниче, което расте с всеки изминал час. Не ни се сърдете, ако в този момент не намирате нужната Ви информация. Въпреки че екипът на BGBARMAN работи на пълни обороти, ние сме в началото на нещо необятно.
«И нека силата бъде с вас»
Le Fruit de Monin Raspberry (Плодовото пюре малини на Монин) е натурален продукт, приготвен от пресни, зрели ароматни малини, с уникален вкус и текстура